Autosalón v Ženeve 2013

Na každoročnom autosalóne sa predstavujú novinky automobiliek pre ten rok. Tento rok mal Volkswagen asi 13 premiér. Ako hlavné novinky boli Golf GTI a zároveň aj GTD a Variant. Medzi vystavené novinky patrili aj Golf VI R Cabriolet,ktorý sa ale k nám nedostane bohužiaľ, bratislavský Eco Up! a terénnejší CrossUp!, Jetta Hybrid Bluemotion, športové Polo R WRC, Beetle Cabriolet,Beetle GSR. Úžitkové Volkswageny tam mali premiéru len dve a to terénnejšia CrossCaddyna a nový E-CO-Motion concept. Bol som na autosalóne a musím Vám povedať,že taký pocit na VW stánku som nemal nikdy ako som mal tam keď som bol blízko GTIčka a GTDčka. Čo ma ale veľmi nepotešilo,je fakt,že na novinárskom dni tam bol Beetle GSR a úžitkový E-co Motion ale už na normálnom dni nie!! Som fanúšik volkswagenov aj na facebooku! Moje vídea z autosalónu najdete tu.
Golf GTD

Technické informácie niektorých noviniek:
Golf GTI - 2,0 TSI s 162kw 220 koní resp.230 koní (Performance edícia), zrýchlenie má 6,6s resp. 6,5s.
Golf GTD - 2,0 TDI o výkone 135 kw 184 koní
Golf VI R Cabriolet - 2,0 TSI 195 kw 265 koní posiela len na prednú nápravu
Eco Up - 1,0 MPI + CNG s dojazdom 380 km
Polo R WRC - 2,0 TSI s výkonom až 220 koní.. Uvidíme ako sa bude tento motor správať v tomto krpcovi..
Beetle Cabriolet





























Komentáre