Blog SFVW - dnes je to už 9 mesiacov!

Dnes 26.12.2013 je pre tento môj VW blog veľký deň. Presne pred 9 mesiacmi som ho vytvoril, za účelom spojenia a nadviazania noVWých priateľov - fanúšikov, ale aj kvôli tomu, že aj ja sám so fanatik do VW. Za Je pravda, že to ešte nie je 1.výročie ale ak si to zoberiem z iného pohľadu, tak za 9 mesiacov sa vyvinie nový človek. Za týchto pekných 9 mesiacov si môj blog pozrelo a prečítalo skoro 6 400 ľudí. Neskutočne všetkým ďakujem a dúfam, že toto číslo bude narastať aj vďaka vám, čiže zdieľaním, lajkovaním atď. Ako to už býva tak pridávam nejaké čísla a štatistiky z tohto blogu.

Najčítanejšie články (1-5 miesto)

1. Návrat motora  VR6 do portfólia VW!! (článok
2. Volkswagen Golf: VI alebo VII? (článok
3. Slovenské ceny pre Golf R! (článok)
4. Nový Golf Plus - 7 dôvodov na šťastie (článok)
5. Cestno-terénny kráľ Touareg dostane facelift!! (článok)

Zobrazovanie stránky podľa krajín

1. Slovensko

2. Česká republika

3. Spojené štáty

4. Rusko

5. Nemecko


Potešila ma napríklad ak Južná Kórea, tam si to pozreli až 12x :)

A mimo školy vo svojom voľnom čase robím a pomáham v predajni VW vo Zvolene. Áno, už to je 3 roky :-) Za tie 3 roky som sa už toho dosť naučil ako to naozaj  v takomto zamestnaní vyzerá. No, s týmto blogom mám nejaké plány aj do budúcnosti - blízkej aj vzdialenej :) Chodím každý rok na autosalón do Ženevy a tak som začal trošku rozmýšľať čo s tým spravím, ako to ešte "okorením". Rozmýšľal som už dávnejšie nad tým, že si zaobstarám kameru GoPro Hero 3 a keď budem na spomínanom autosalóne tak vám nejaký ten videoreport zo stánku VW spravím. Ďalej ako som vám aj spomínal, že robím vo VW tak ak bude niečo nové (facelift, nová generácia, špeciálna edícia) a my to nové práve dostaneme, tak tiež by som spravil videoreport. Boli by ste za?  Dajte mi vedieť buď do správy na Facebook-u alebo aj sem do komentárov či by ste to chceli tak. :-)
Napríklad niečo podobné ako som spravil s Golfom GTI Performance, ktorý nás prišiel navštíviť len na cca. 2 hodinky = MiniTest.





Komentáre