Bravooo!! Volkswagenu patrí jeden veľký potlesk :) Volkswagen urobil v ére downsizingu nevídaný krok vpred, keď motor s objemom 1,4 litra nahradil 1,8čkou. Polo GTI je vďaka nej rýchlejšie, zábavnejšie i výkonnejšie.
Kedysi prelomový kompresorom i turbodúchadlom dopovaný štvorvalec 1,4 TSI sa už rozlúčil so svojou dlhou kariérou. Dvakrát prepĺňaný benzínový agregát už nenájdete v žiadnom novom Volkswagene. GTIčko má teraz veľkú objemovú výhodu oproti konkurentom ako je napr. Peugeot 208 GTI, Ford Fiesta ST atď. Tento motor patrí do konštrukčnej rodiny EA888 a využíva systém priameho a nepriameho vstrekovania benzínu a poháňa rôzne modely koncernových značiek.
Pod kapotou Pola GTI sa skrýva verzia s výkonom až 141kw (192koní). Najvyšší krútiaci moment dosahuje 320 Nm. Oproti predchodcovi to znamená + 9kW (12koní) a 70 Nm.
Najhlavnejšou novinkou je ale použitie klasickej manuálnej prevodovky, keďže doteraz sa dalo GTIčko kúpiť výhradne so 7. stupňovým DSGčkom. Je možné, že DSGčko odrádzalo potencionálnych zákazníkov. Vďaka manuálnej prevodovke celkom fajn klesla cena a pridala športovému Polu originalitu :)
Fotky odhaľujú inovovaný dizajn auta, najmä nový predný aj zadný nárazník a príplatkové komplet LED svetlomety, nesmú chýbať ani krásne 17" palcové disky z ľahkých zliatin "Parabolica". Interiér je už ako tradične kombinovaný so všadeprítomnou červenou farbou, károvanými sedadlami a špeciálnym tlačidlom Sport, ktoré zmení nastavenie tlmičov na športové alebo komfortné - samozrejme za toto nastavenie tlmičov si treba priplatiť 193€.
Nové Polo GTI sa na Slovensku začalo oficiálne predávať od 14.11.2014. ↓
Kedysi prelomový kompresorom i turbodúchadlom dopovaný štvorvalec 1,4 TSI sa už rozlúčil so svojou dlhou kariérou. Dvakrát prepĺňaný benzínový agregát už nenájdete v žiadnom novom Volkswagene. GTIčko má teraz veľkú objemovú výhodu oproti konkurentom ako je napr. Peugeot 208 GTI, Ford Fiesta ST atď. Tento motor patrí do konštrukčnej rodiny EA888 a využíva systém priameho a nepriameho vstrekovania benzínu a poháňa rôzne modely koncernových značiek.
Pod kapotou Pola GTI sa skrýva verzia s výkonom až 141kw (192koní). Najvyšší krútiaci moment dosahuje 320 Nm. Oproti predchodcovi to znamená + 9kW (12koní) a 70 Nm.
Najhlavnejšou novinkou je ale použitie klasickej manuálnej prevodovky, keďže doteraz sa dalo GTIčko kúpiť výhradne so 7. stupňovým DSGčkom. Je možné, že DSGčko odrádzalo potencionálnych zákazníkov. Vďaka manuálnej prevodovke celkom fajn klesla cena a pridala športovému Polu originalitu :)
Fotky odhaľujú inovovaný dizajn auta, najmä nový predný aj zadný nárazník a príplatkové komplet LED svetlomety, nesmú chýbať ani krásne 17" palcové disky z ľahkých zliatin "Parabolica". Interiér je už ako tradične kombinovaný so všadeprítomnou červenou farbou, károvanými sedadlami a špeciálnym tlačidlom Sport, ktoré zmení nastavenie tlmičov na športové alebo komfortné - samozrejme za toto nastavenie tlmičov si treba priplatiť 193€.
Nové Polo GTI sa na Slovensku začalo oficiálne predávať od 14.11.2014. ↓
Volkswagen Polo GTI
|
||
GTI 1,8 TSI BMT 6G
|
141kw / 192 koní
|
17 670 €
|
GTI 1,8 TSI BMT 7st. DSG
|
141kw / 192 koní
|
19 530 €
|
Volkswagen Polo GTI – Technické údaje
|
||
Motor
|
1,8 TSI BMT 6G
|
1,8 TSI BMT 7.DSG
|
Výkon
|
141kw/192k
|
141kw/192k
|
Krútiaci moment (Nm)
|
320 Nm
|
250 Nm
|
Zrýchlenie z 0-100km/h (s)
|
6,7
|
6,7
|
Maximálna rýchlosť (km/h)
|
236
|
236
|
Spotreba (l/100km)
(mesto/mimo/kombi)
|
7,6/5,1/6,0
|
7,2/4,7/5,6
|
Emisná trieda
|
D
|
C
|
Komentáre
Zverejnenie komentára