Nový Volkswagen Golf VIII - Online premiéra

Aj na mojom blogu môžete dnes o 18:30 sledovať priamy prenos z predstavenia ôsmej generácie Golfa.

Pred necelými 2 týždňami  sa mi podarilo dostať prvé nemaskované fotky na svet vďaka kamarátovi, hneď si ich odo mňa prebrali niektoré SK/CZ i zahraničné média.



Nová generácia Golfa prinesie množstvo zmien hlavne v interiéri, ktorý dostal najnovší typ Innovision Cockpitu, ktorý je rovnako prepojený do jedného celku ako to už poznáme z nového Touaregu, ďalej nový tvar má manuálna i automatická prevodovka DSG. Viac informácii o aute, asistenčných systémoch, motoroch a výbavách dostanete na tejto premiére! ↓

Predstavenie nového Golfa VIII







Z
Zdroj:Volkswagen Newsroom

Komentáre

  1. Za mňa super a univerzálne auto, do ktorého sa dajú zbaliť stany Forclaz, o ktorých som teraz tu a zároveň ale funguje aj ako také to reprezentačné auto, ktoré môžete vziať napríklad na nejakú takú tú obchodnú schôdzku alebo na rodinú oslavu. Takže vám vlastne v rodine stačí jedno auto. A to je vždy super, nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára