Volkswagen Touareg facelift - Slovenský kráľ ciest omladol

Na Autosalóne v Pekingu sa verejnosti predstavil nový Touareg, ktorý prešiel faceliftom v ktorom mu pribudlo viac chrómu, účinnejších motorov pridal sa aj svieži interiér.

Druhá generácia tohto populárneho SUV sa predstavila v roku 2010. Nový Touareg si zo sebou priniesol dostatok komfortu, svieži interiér a nezabudol ani na offroad výstroj ako napríklad adaptívne a pneumatické pruženie, balík Terrain&Tech. alebo novo vyvinutý pohon všetkých štyroch kolies 4XMotion.

Hlavné zmeny 

Optické zmeny prináša Touareg vpredu aj vzadu. Vpredu mu dominujú vačšie svetlomety s bi-xenónovou technológiou, ktorá by už mala byť v základnej výbave. Prepracovaná maska chladiča so štyrmi chrómovanými lamelami zdôrazňujú vizuálnu šírku vozidla. Pri pohľade zozadu si určite všimnete nový integrovaný difúzor pre osvieženie dizajnu. R-Line paket dostane ešte viac športovejší dizajn a balík Chrome&Style, ktorý bude obsahovať ešte viac prvkov v chrómovom dizajne.


Zmeny sa udiali aj pod kapotou Touarega. Zákazníci si opäť môžu vybrať medzi troma naftovými motormi a hybridným variantom. Ten je totiž aj najsilnejší, celkový systémový výkon je 380 koní. Touareg dostane úplne nový naftový štvorvalcový bi-turbo motor 2,0 BiTDI s výkonom 165kW a 225koní. V ponuke ostane aj najpredávanejší šesťvalec 3,0 V6 TDI s výkonom posilneným na 265 koní. Najsilnejší naftový variant bude ako doteraz osemvalcový 4,2 V8 TDI. Všetky motory spĺňajú emisnú normu Euro 6. Základný naftový motor by mal spotrebovať priemerne 6,6 litra nafty na 100 kilometrov. Šesťvalec získa nový katalyzátor, modul s filtrom pevných častíc a vstrekovanie AdBlue - močoviny.


Jemné kozmetické zmeny dostal aj interiér. Zmenili sa ovládacie prvky klimatizácie, rádio a navigáciu. Prepracovaný je aj in informačný systém, ktorý ponúkne veľa nových informácii aj pre milovníkov offroadu. Od jesene dostane tento informačný systém aj online mobilné služby, napr. Google Street View, online dopravné informácie.


 Fotogaléria










Komentáre